اخبار مهم
مالکان محترم خودروهای فرسوده:با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی ماههای اخیر،خواهشمند است از وارد کردن اطلاعات شخصی خود در سایتهای مشابه جدا خودداری نمائید.عواقب این سوء استفاده مشمول مالک خودروی فرسوده خواهد شد.

دعوت به همکاری

مرکز تجارت خودروهای فرسوده کشور با نام تجاری سما،در نظر دارد تا نسبت به گسترش خدمات حیطه اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده از تمام فعالان،کارگزاران،پیمانکاران،مهندسین و محققین جهت همکاری دعوت به عمل آورد.لذا از تمام متقاضیانی که تمایل دارند ما را در گسترش خدمات به دوستاران محیط زیست یاری نمایند خواهشمندیم تا با پر کردن فرم دعوت به همکاری ما را یاری نمایند.ضمن اینکه  این مرکز با پتانسیلهای موجود در راستای گسترش فعالیتهای شما برنامه ریزی کرده و ضمن تامین منافع شما،فضای بستر سازی تحقیق و توسعه را  در این حوزه باز می نماید.

اینک مرکز سما به پشتوانه یک دهه خدمت رسانی به مردم عزیزمان در سراسر کشور و فعالان حوزه بازیافت ، به یاری حق  و به پشتوانه اعتماد و حمایت شما در راستای گسترش خدمات به مردم و مراکز اسقاط،شما را به این گستره دعوت می نماید

    قابل توجه فعالان و کارگزاران خودروهای فرسوده سراسر کشور ستاد ساماندهی فعالان خودروهای فرسودهدر نظر دارد جهت رونق ، مدیریت و توسعه فعالیت کارگزاران نسبت به ثبت نام و ساماندهی این عزیزان با کدهای فعالیت اقدام نماید.
    از همه علاقه مندان به این حوضه فعالیت دعوت به عمل می آید تا با ثبت نام و در یافت کد نسبت به ایجاد و توسعه کسب و کار فعالیت خود اقدام نمایند .

    نام و نام خانوادگی:

    کد ملی:

    تاریخ تولد:

    تلفن ثابت:

    تلفن همراه:

    آدرس:

    مدرک و رشته تحصیلی:

    سوابق کاری:

    زمینه فعالیت:
    جذب خودروی فرسوده در چهارچوب بخشنامه های ستاد حمل و نقلفروش خودروی فرسودهخرید خودروی فرسودهبازاریابیثبت نام خودروی فرسودهسرمایه گذاری