اخبار مهم
مالکان محترم خودروهای فرسوده:با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی ماههای اخیر،خواهشمند است از وارد کردن اطلاعات شخصی خود در سایتهای مشابه جدا خودداری نمائید.عواقب این سوء استفاده مشمول مالک خودروی فرسوده خواهد شد.

وسایل نقلیه ممنوع العبور شده در تهران

به گزارش خبرنگاران، آقای حافظی در گفت وگو خبری با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر تهران افزود: طبق این مصوبه و مصوباتی که در شورای شهر تهران به تصویب رسید ، ورود و خروج همه موتورسیکلت‌های بنزینی در بخشی از محدوده منطقه ۱۲از این به بعد برای تمام ساعات شبانه ‌روز ممنوع است.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در سال در خصوص لزوم تقسیم بندی خودروها ازنظر فرسودگی گفت: سن فرسودگی در سال ۱۳۹۴ کامیون ۲۵ سال، اتوبوس بیرون شهری ۱۵ سال ، اتوبوس درون شهری ۱۵ سال و سن فرسودگی مینی بوس ها ۱۵ سال است.

وی فرمود: از ابتدای مهر، تردد وسایل نقلیه ‌ای که دارای کلاس آلایندگی قرمز هستند، در کل شهر تهران و در تمام ساعات شبانه‌روز ممنوع خواهد بود.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای مهر فعالیت کامیون ‌ها با پلاک ‌های غیرتهران در شهر تهران ممنوع است و این وسایل نقلیه فقط اجازه تردد دارند.

حافظی با اعلام ممنوعیت تردد تاکسی های پیکان امسال در محدوده طرح ترافیک اعلام کرد: سازمان تاکسیرانی موظف شده است در فرصتی ۱۰ ماهه برای تبدیل ۱۷ هزار خودرو فرسوده با اولویت شش هزار و ۵۰۰ پیکان تاکسی اقدام کند.