اخبار مهم
مالکان محترم خودروهای فرسوده:با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی ماههای اخیر،خواهشمند است از وارد کردن اطلاعات شخصی خود در سایتهای مشابه جدا خودداری نمائید.عواقب این سوء استفاده مشمول مالک خودروی فرسوده خواهد شد.

افزایش ۵۰ میلیون ریالی ارزش تاکسی فرسوده

نوسازی خودروهای فرسوده امروزه یکی از چالش های بزرگی است که دارندگان خودروهای فرسوده با آن مواجه هستند، چرا که این افراد به ازای تحویل خودروی فرسوده ی خود به مراکز اسقاط خدمات درستی دریافت نمی کنند یا به ناچار خودروی فرسوده ی خود را با قیمتی پایین تحویل مراکز اسقاط می دهند.

این مشکلات نیز برای اسقاط تاکسی های فرسوده نیز وجود دارد. طی اخباری که اخیراََ منتشر شده است مهدی اسماعیل بیگی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران نیز از وجود چنین شرایطی اعلام نارضایتی کرده است و در آخرین گفتگوی خبری خود گفت: آیین نامه ی جهت خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور از سوی هیئت وزیران تصویب شده است، اگرچه طبق این آیین نامه فرایند اسقاط خودروها و تعیین ارزش تاکسی فرسوده و قیمت لاشه ی آن تحت نظارت عالی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت قرار دارد، اما هیچگونه پاسخی از سوی این سازمان دریافت نمی شود و همه چیز متوجه سازمان تاکسیرانی است، در صورتیکه سازمان ناکسیرانی هیچگونه مسئولیت و اختیاری در این زمینه ندارد.

مهدی اسماعیل بیگی ضمن اساره به قیمت پایین خودروهای فرسوده در مقایسه با قیمت بالای خودرو و قطعات یدکی در کشور افزود: با توجه به نارضایتی ها و پیگیری های متعدد تاکسیرانان در زمینه تعیین قیمت عادلانه ی اسقاط تاکسی های فرسوده، به ناچار وارد مذاکره ی مستقیم با مدیران مراکز اسقاط فعال شهر تهران شدیم.

وی افزود: بعد از افزایش قیمتی که در آذرماه صورت گرفت فشارها برای نوسازی تاکسی های فرسوده بر قشر تاکسیران نیز بیشتر شد، طی جلساتی که با مدیران مراکز اسقاط تهران داشتیم کاهش توانمندی تاکسیرانان در پرداخت ما به التفاوت قیمت قدیم و جدید تاکسی های تولیدی را متذکر شدیم تا بتوانیم تصمیم گیری درستی در این زمینه انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: افزایش ۵۰میلیون ریالی ارزش اسقاط تاکسی های فرسوده را نتیجه ی گفت و گوی این سازمان با مراکز اسقاط تهران اعلام کرد.