اخبار مهم
مالکان محترم خودروهای فرسوده:با توجه به کلاهبرداری های اینترنتی ماههای اخیر،خواهشمند است از وارد کردن اطلاعات شخصی خود در سایتهای مشابه جدا خودداری نمائید.عواقب این سوء استفاده مشمول مالک خودروی فرسوده خواهد شد.

قیمت خودرو فرسوده در سال ۱۴۰۱

در راستای تحقق چشم انداز ۳۰ساله و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق خدمت رسانی ,عدالت گستری, مهرورزی و تعالی مادی و معنوی در کشور عزیزمان در ظلل عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و همکاری مردم عزیزتحت هدایت دستگاه های ذیربط با هدف برنامه ریزی راهبردی در قالب یک بسته جامع این مجموعه بنا نهاده شده است… از این رو تدوین سیاست های قابل اجرا و تبدیل آن به برنامه های منسجم, در برنامه زمانی اجرای قانون (۱۴۰۱-۱۴۰۰) نقش مهمی بر کاهش آلودگی هوا,کنترل مصرف بی رویه سوخت, صرفه جویی ارزی و غیره خواهد داشت. امید است با کمال به خداوند متعال بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم عزیزمان باشیم.مالکان عزیز خودروهای فرسوده میتوانند با ثبت نام در همین سایت نسبت به تحویل خودرو به بالاترین قیمت مصوب به مراکز مجاز اسقاط، اقدام نمایند.

قیمت خودرو فرسوده 1401

قیمت خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۱

ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان به تمامی هموطنان عزیز،سامانه ملی اسقاط بالاترین قیمت خرید را اعلام می دارد.

لازم بذکر است قیمت های اعلامی برای خودروهای فرسوده روشن ،کامل و بدون تصادف می باشد و در صورت عدم شرایط فوق الذکر متناسب با وضعیت خودرو از قیمت اعلامی کسر خواهدشد.

تلفن روابط عمومی ۰۲۱۶۶۰۰۴۰۰۰